Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

aku rindu dia :'(

Hyep uolls. aku tak tahu nak buad ape skunk nih. aku skunk nim jarang dah text ngan ayzam. kalau tak, jangan harap aku rajen update blog nim. kadang'2 kan, aku rase jeles sangat tengok oam laen dapat text ngan BF/GF dia setiap mase. sob'3 :'(

skunk nii kan, aku kene tinggal. ayzam skunk nii tersangat-sangat sibok. aku tersangat paham dengan keadaan ayzam skunk. ayzam kene tumpu untuk teater competition tuh. tak lame dah lagi. mungkin lepas niyh, ayzam boleh laa kot luangkan mase untuk aku. aku bukan nak ape'2 dari dia, aku just nak dia ada mase dengan aku.
dun worry sayang, saya support awak dari belakang. harap'2 sekolah kite dapat menang pertandingan tuh. Amin :3

dia lawan pade 26.27.28 April niyh. ayoyo . sedihh tau :'( 28 tu kan birthday aku. dalam kepala hotak aku niyh, dah macam'2 yg  plan. tapi malang, aku kene hapuskan semua tuh. aku kene lupekan ape yg aku rancang. aku kene tohok blake :(  . nak tahu tak, tak penah pon mase birthday aku, aku ade pakwe. ni la tahun petame kot. kalau sebelom'2 nii, time birthday aku, aku selalu kesorangan. sayangg, tahun ni pon tak dapat sambut jugak. Insyaallah, tahun depan boleh kot. tapelah kan, asalkan ayzam ingat aku dah cukup untuk semua. 

aku nak ikut ayzam pergi belawan. tapi tatau boleh ke tak. Ya Allah, minta'2 lah boleh. aku nak sangat ikut. aku ade tanya sir nor pasal nak ikut nii, sir nor cakap tatau agy sebab kene tengok atas barang dulu. kalau banyak, tak boleh lah. tapi kan, aku skunk nii tawar hati dah nak ikut. rase frust pon ade. sedih pon ade. entah lah, kalau boleh ikut, aku pergi. kalau tak boleh, nak buad macam mane. sabar jelah :/

aku harap ayzam dan yg laen'2 menang. tak sia'2 latihan yg bertubi-tubi tuh. harap'2 berbaloi lah dengan usaha semue oam selama nih. ayzam, saya doakan awak boleh buat yg terbaek. tamo kaku'2 nanti. watlekk watpeace watcool suda. ingat, saya selalu support awak dari belakang. saya nak awak menang. kalau kalah, sia'2 lah awak tinggal saya selame niyh. saya nak, lepas habes lawan niyh, awak dah tak busy'2 lagi. saya nak awak selalu ade untuk saya. 

ape'2 pom, hadiah birthday tetap ade k. jangan buat'2 lupa pulak sayang . upah tak boleh sambut :P padan muka.

awak tahu tak, saya rindu sangat'2 kat awak. saya nangis tau sebab awak slalu busy. bila malam, awak cepat ngantok. mulalah tak nak call saya :'(

I LOVE YOU
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.