Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

result ke ? hmm -.-'

akuu story nii kau jangan gitau maa aku pulak k :P sssssssss !!
aku actually tesangat-sangat tidak sukaa untuk update pasal this *&^$%^ . saje jelah update sekadar untuk berkongsi result exam. aku memang tak suka aliran sains tulen yg agak membunuh mencabar menguji minda aku nii. tapi aku kene jugak belajar even aku tak suka dan anggap ini sebagai satu tanggungjawab right? aku sebenanya minat gila babi tahap insane kat aliran akaun . aku tak suka sains dan tak akan suka. that's all . nanti aku gitau result aku :)



BM - 63%
BI - 74% 
PAI - 66%
SEJ - 63%
KIM - 33%
BIO - 32%
FZK - 36%
MATH - 41%
+MATH - 10%

terok kan ? hmm, sedih laa jugak. tapi aku telah berusaha. mungkin dengan result yg cmtuu, aku akan belajar lebih bersungguh-sungguh agyy. doakan aku yer blogger2 semua. kau semua pulak camane? amek aliran ape? result camane? share2 laa cnie. kita kongsi2 . tamo kedekut . tak baek tak baek :)

result tuu, amek kat internet. cikgu aku cakap kat internet boleh amek pakai. entah laa, eden pon tatau. separuh dah betul, separuh lgy tatau . sebarang pembetulan, aku akan baiki semula nanti . Bubye sweetheart :)
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.