Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

cemburu tak tahu hala

hye peeps . morningg . aku tak pegy sekolah hari nim . aku tahu pasti ada yg sekawan dengan aku malas nak pegi sekolah . almaklumlah, bulan puasa katakan . hikhik :D


semalam kan, aku gaduh dengan dia . ahha , dengan bangga aku nak cerita . walawey :)  kenapa yee pepuan selalu cemburu ? oh well , hati pepuan kan lembut . hikhik ., aku memang kuat cemburu . nak2 time tengok dia gurau2 dengan pepuan laen . memang aku pecaye kat dia , tapi kekadang hati kecil ni terasa jugak kan ? hehe :D

memang lumrah kan . time bahagia, kekadang datang jugak halangan kebahagiaan . ade pergaduhan , ade bermasam muka , ade tangisan , kekadang gelak tawa sampai tak ingat dunia langsung . oyeahh , memang dah lumrah kann . wEee <3

semalam kan, aku online facebook sebab aku tak pegi terawih . dia pegi terawih . aku bosan2 aku pun buka facebook . then , aku ada buka satu page nii . tengok2 dia ada begurau dengan pepuan laen . aku cuba jadi tenang sebab tak nak marah2 . oh yee , aku kan panas baran sikit . hal kecik mule la aku nak besar-besarkan . aku cuba bersabar tapi takleh . aku cemburu gila babi laa siot . kau apa tahu . yg tanggung tu aku . haah , tapi aku dah pun maafkan dia . senang kan ? 


then, dia pun call aku sebab dia dah tahu yg aku marah . seriously, aku betol2 takde mood nak cakap dengan dia . but in my heart , gelepor weh nak cakap dengan dia . konon2 jual mahal , hehehe :3 time tengah cakap tuu , tetiba aku nangis . aku habis cover dah yg aku nangis sebab aku tak nak dia tahu aku nangis . oleh sebab hati kami satu , dia tahu yg aku nangis . dia marah aku nangis . ohh my , aku fikir dia akan pujuk aku, tapi sebaliknya . dia tak suka tengok orang yg dia sayang sedih ._.

kadang2 ni kan , kita nangis tak semestinya kita sedih . bila kita sedih pulak tak semestinya kita akan nangis . kadang2 kita sedih sebab fikirkan semua kesalahan kita . dan kadang2 kita nangis sebab menyesal dengan perbuatan kita . tapi dengan satu senyuman , kita boleh sembunyikan seribu tangisan . 

the reason why i jealous .
tuu lah alasannya . bukan aku tak percayakan dia , tapi aku takut kehilangan dia . please understand me sayangg :') awak tahu kan, kita bersama 1tahun 2bulan lebih dah . awak p0un mesti tahu camane perangai saya kan . saya bukan tak suke tengok awak berbaek dengan pepuan laen , saya cume tak nak kehilangan awak . tu jee :)

aku harap dia faham dengan post ni . but now, aku dah pun berbaek dengan dia . post kat blog ni just suka suki nak berkongsi cerita yg merapu merepek nii . kepada pepuan di luar sana ., cemburu biarlah bertempat k . kikiki :D  boys pulak ., jangan selalu buat pepuan cemburu apatah lagi buat pepuan menangis . pepuan ni lembut. dia tak suka luah kepada lelaki masalah . dia lebih pilih untuk berdian diri .

To alls couple : jaga hubungan elok2 . dan doakan semoga Azyani & Ayzam always happy together . Amin 

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.