Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

bakpe ginim ?


tengok tuu . tengok tuu . sejak akhir2 nim, gitu aa keadaan aku. aku selalu keseorangan. Ya Allah. ayzam laen sangat sekarang nim :'(  . dia selalu tinggal aku sorang2 . dia memang dah berubah . dia tak sabar cam dulu agy . perangai dia laen . dia sering tengking2 kat aku . sering marah2 aku . tak faham aku . aku nak dia yg dulu. 

akhir2 nim, aku sering gaduh ngan dia . kadang2 aku sedar memang aku yang salah . tapi dia selalu buat aku nangis . hampir tiap hari aku nangis . Ya Allah, aku tak sanggup . aku tahu, kalau aku nangis, aku akan buat dia berosa . tapi . . . . . 

kadang2 sampai satu tahap tu, aku rasa aku taknak dah bersama dia . tapi dalam hati sayang nak mampos wooo . dia bongok, berahi wat aku nangis . pahtu pujuk2 pulok . gila gitu aa . kahkah

dia kan, tersangat busy . hairan aku . wat keje kusus je . busy kalahkan perdana menteri . leh tahan kire aa sayang weh . kalu awok bace, harap terasa . kahkah :P

dia kan kan kan, baek juga orangnya . selalu amekk berat tentang aku . sebab tu aku sayang mu gila eh :P
tengok tuu . aku selalu gurau kasor ngan dia . oh well, lelaki takleh kasi muka sangat . nanti naek kepala . kahkah .

k ah, adop idea benornye ehh . k bye :*


 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.