Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Bahagiaaaaaaa

Ehem , lamenya tak update. busy lolssss. hee haritu kan kan, aku selalu je update post yang sedih2 . but now, aku dah buang sedih tuu jauh2 ;D

lepas je clash dengan Ayzam 7 Februari tuu , mcam2 gossip tntang aku timbul. mula gossip tentang aku dengan si budak baru tuu. padahal aku taktahu pun sape budak baru tuu.heboh jugak Form 5 dengan gossip aku tuu. tak lame pastu, gossip dengan najmi pulak . mula di tusyen jee sebenarnyee . Sir yg selalu jee nak jodohkan aku dengan Najmi, then pika and yg laen yg gossipkan. hidup aku lepas je clash mmng penuh dengan gossip. HAHAHA


26 April 2013 : first aku mesej dengan dia. maghrib tuu aku chatting dengan dia dekat Facebook. tetibe jee line wifi slow kalahkan siput baboon. Then dia tinggalkan numb dia. mase tuu aku dengan sepupu aku yg nama Syahira tuu . aku bagitahu dekat sepupu aku yg ada orang bagi numb phone. sepupu aku buat anggapan yg dia nakkan aku. Eee mulut celupar .

mase tuu pulak kedit aku banyak lah jugak. dan kebetulan pulak hari tuu kedit tamat tempoh . aku pun mesej lah dia. aku taknak dia tertunggu-tunggu aku mesej dia. yelaa kan, dia taktahu numb aku. herherher ;) mase aku mesej dia tuu, dia cepat jee reply text aku. mase tuu hati aku rase laen . rase macam dup dap dup dap jee. taktahu kenape ;/

tapi malam tuu tak lame pun mesej . kejap jee . sebab mase tuu aku tersangat letih. sebab petang tuu aku baru habes lawan netball . mase tuu dia tanye birthday aku bile, tapi aku jawab 10.10 . hee jahatkan ? padahal lagi dua hari je, 28 April .

27 April 2013 : pagi tak mesej, tengah hari tak mesej, dan malam pun tak mesej. hehehe tapi sejujurnye aku memang tunggu dia mesej aku sebab aku tersangat boring . yelahh kan, hidup single ;P tapi hari tuu sekolah , tapi aku tak pasti dia pergi atau tak . takpee biarkan .

28 April 2013 (ahad) : di sekolah, kawan asyik nyanyi lagu Happy Birthday jee . mase tuu jumpa dia kat kantin. macam biasa, masuk kantin orang booo . sebab dia pun ada dekat kantin. just tahan jee rase malu ;D tapi cume buat dunno jee . hahaha aku tak layan pun . tapi serius, gossip aku dengan najmi memang heboh dan lama. biasanya gossip sekolah kejap2 jee. balek dari skolah, najmi mesej aku wish birthday even aku tipu dia. hahaha awak gilaa ;P

30 April 2013 : ada program di dewan. semua Form 5 terlibat. hari tuu kan pakai uniform pengakap, najmi pun pakai . wuuhu sedondon . hahaha bising jugak dekat dewan tuu. mase rehat tuu, aku duduk dekat luar dewan dengan kawan2 sebab dalam dewan terlalu panas. tetibe nampak najmi lalu2 . haritu dia ada janji nak belanja aku aiskrim sebab jadi johan zon lawan netball. tapi takde mase. jadi hari ini lah dia belanja aku aiskrim Cornetto Kit Kat. tapi aku maluu gila masa dia nak bagi tuu. dah lah kawan2 aku ramai. ada yg sound2 yg ituu sweet . maluu la ^^ awak, saya takkan lupa kenangan nii

5 Mei 2013 (ahad) : tengah malam tuu, dia call aku. gayut dengn dia memang lama gila. lepas cakap phone tuu, dia mesej aku ajak couple . What ? :O mase tuu aku berpeluh-peluh . aku just reply text dia dengan smiley . aku taktahu nak jwab ape . aku memang tak sayangkan dia. tapi bila fikir2, kalu dulu aku boleh sayangkan ex aku gila2, mesti aku pun boleh sayangkan najmi . cume aku perlukan mase. Then aku reply text dia dengan 'saye terima awok dalam hidup saye' . serius, aku rasa bahagia sangat malam tuu .  aku dah pun couple lagi . aku dengan dia perlukan masa untuk saling sayang dan saling mengenali ;) Insha Allah

12 Mei 2013 (ahad) : Happy Birthday sayangg . harini birthday dia. takde hadiah, takde yg special, cume berharap dapat jadi org first yg wish . Amin ;)

Till now : dia selalu caring pasal aku, jaga aku, bahagiakan aku, buat aku senyum setiap masa, buat aku gelak macam orang gila. Insha Allah kita boleh bahagia . terima kasih untuk segalanya Muhammad Najmi Asyraf Bin. Abu Bakar. walaupun pandangan politik kita berbeza, saye tetap hormat awak . hahahaha :D gossip2 yg timbul akhirnyee menjadi kenyataan . saye bahagia dengan adanya awak. saya dah mula sayangkan awak. Terima Kasih sekali lagi :*

# takde mase lagi nak snap gambar sama2 . hahahaha k bybebye
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.