Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Berakhir sudah =/

Assalamualaikum readers .

Azyani dah jarang usik blog nii . takde masa . tahun ni kan aku nak SPM , so takde masa nak mengadap blog ni . aku ingat nak deactive blog nii, tapi sayang pulak nak deactive. banyak sangat kenangan :')

korang ingat Ayzam ? yeahh dulu dia boyfriend aku . but now Ex okeh . Ex . 7 Februari 2013 tarikh aku dengan dia putus . ada salah faham sikit antara aku . hari tuu kan hari last sekolah sebelom cuti seminggu . aku duk lepak dengan dia . dia bagi aku pizza yg dia buat sendiri . dia paksa aku makan . sehari sebelom tuu , aku nangis depan dia dekat sekolah . then dia lap air mata aku . sweet sangat time tuu . tapi sekarang dah takde =(

time aku duk lepak dengan dia , dia cakap dia ada berasa hati dengan aku . dekat sekolah, aku dengan dia macam kawan . kami taknak terlalu serius . cakap pun kasar2 , biase lah kan . tapi aku buat dia terasa dengan percakapan aku . tapi sampai sekarang aku taktahu apa yg dia terasa . tapi perangai dia, bila dia terasa dia akan diam . masa nak balik tuu , aku cari dia takjumpa . time aku lalu dekat garaj motor, aku tengok motor dia ada . aku taktahu yg dia merajuk dengan aku .

balik je rumah , aku call dia . tapi dia tak angkat . berpuluh-puluh kali aku call . aku bimbang takot ada sesuatu jadi dekat dia masa tuu . aku teros masuk bilik then nangis . mesej aku dia tak reply . aku dah mula rasa laen macam . petang tuu aku ada treninh netball . time sampai dekat court , aku nampak dia dekat dewan sekolah . dia ada trening band . dia mesej aku , dia suruh aku dengar dia nyanyi . hmm suara awak sedap sayang :)

pukul 6 lebih aku dah habis trening . dia suruh aku tunggu dia . aku tunggu dia sebelom balik . dia senyum , dia ketawa . dia cakap minta maaf sebab tak angkat call dan tak reply mesej . dia nak tenangkan diri dia . dia taknak gaduh dengan aku. 

balik je rumah , aku call dia . dia cakap dia buat 'single' dekat facebook . time tuu , hancur hati aku . aku pun terus buka facebook then buat 'single' jugak . dia terus marah2 aku . dia mintak putus . aku relakan even hati aku hancur . tak sampai satu jam , dia mintak couple balik . hati aku terlalu saket sebab awak , Ayzam :(

sekarang , aku dan dia cuma kawan . dia mungkin dah ada pengganti . dia sekarang dah ramai kawan perempuan , adik angkat dan blablabla . adik angkat satu sekolah pun ada . aku dah taknak ingat kenangan aku dan dia . kenangan boleh buat aku menangis . aku dah puas nangis sebab awak Ayzam . biarlah awak dengan hidup awak , sayang dengan hidup saya . kata2 awak , 'couple bertahun-tahun pun, kalau Allah cakap bukan jodoh akan terputus juga' . Kan ?

*Selamat Tinggal Wan Ayzam Azren . biar ini menjadi kenangan =')


 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.