Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

E V E R Y T H I N G

Selamat Petang . Lama gila aku tak update post dekat blog nii . Berhabuk, berkulat mungkin. Dan mungkin jugak 'krikk krikk' . Maklumlah , SPM beberapa hari jee lagi . And now, aku baru jee habis trial . Not bad not good. Result biasa2 saja . Dok lah gempak mana, tapi Alhamdulillah ada penongkatan. InshaAllah lebihkan usaha untuk peperiksaan sebenar nanti. *Pray for me*
First : Trial haritu aku berjaya tahan diri dari meniru. Tapi ada lah jugak pandang kirik, kanan, belakang sikit-sikit. hehehe lumrah pelajar kott. Tapi syukur sebab banyak yg aku usahakan sendiri. Walaupun dok berapa tinggi markahnya, tapi happy sebab markah tuu dengan usaha aku sendiri. Tapi ada jee yang bawak toyol time exam. Bukan makhluk halus, tapi nota-nota kecik . Kadang2 lawak jugak tengok cara orang meniru ni. Letak dalam sampul meja lah, dan yang takleh blah letak nota bawah bontot . Bagus sangat lah tuu, letak ilmu kat situ. Berkat kee ? Keep Calm and Think dearr :')
Second : Aku baru jee habis Kem Tutorial Spm dekat SMK Seri Dungun . Mula2 aku ingat kem ni tak best, tapi best lah jugak. Walaupun ada cikgu yang boringg . Kem ni gabungan 3buah sekolah. Sekolah aku, SMK Sultan Omar, SMK Seri, dan Teknik Vokasionl Dungun. Banyak jugak dapat ilmu. Kalau Addmath tuu, dulu ada beberapa tajuk aku taktahu dan sekarang dah tahu buat. Alhamdulillah dapat ilmu baru. Dan yang penting, dapat kenal kawan baru . Ehem perempuan jee okeyy ;D

Third : Harini 4Bulan 2Minggu 1Hari aku dengan dia . Yeee aku sayang Najmi bongok sangat2. Memang banyak kali aku gaduh dengan dia, banyak kali aku sakitkan hati dia, tapi sayangg aku dekat dia makin hari makin banyak. Atotot ajet2 suweek ;D Banyak perkara yang aku belajar dari dia . Yes dia ada waktu aku sunyi, dia ada waktu aku sakit, dia ada waktu aku perlukan dia. Terima Kasih cintaaa . Moga awak yang terakhir buat saya. Aku bahagia gila dengan dia. Banyak kenangan aku dengan dia. Bila boring jee, mesti ajak pergi pantai. Then gurau bodoh2, cakap perkara tak masuk akal. Yee aku bahagia sangat even kekadang dia menyakitkan hati. 

Semoga awak tercipta untuk saya. Tak pernah terdetik pun di hati aku untuk tinggalkan dia. Mungkin kadang2 aku banyak sakitkan hati dia, marah dia, tetapi dia tetap sabar dengan aku. Lepatu mesti ajak aku keluar then dia paksa luahkan semua perkara yang aku pendam. Yee awak sweet . Awak pandai jaga hati saya. Alhamdulillah , Allah bagi peluang untuk saya bersama awak. Apa jee yang terjadi lepasni, kita taktahu. Kuat manapun kita pertahankan cintaa, semua tuu kuasa Allah. Kita hambaNya hanya mampu bersabar . 'Kita merancang, sebaliknya Allah yang menentukan' .

Dear Muhammad Najmi Asyraf Abu Bakar, semua yang berlaku selama nii ada hikmahnya. Saya sayang awak. Bukan sehari, bukan sebulan, dan jugak bukan setahun . Selamanyaaa mungkin . Insha Allah . Doakan kami supaya kekal ke jinjang pelamin . Amin 


okee Asar dah, tutup cerita sampai sini . Doakan saya, Nor Azyani Binti Alias berjaya SPM nanti . Assalamualaikun dan byebye ^^Y
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.