Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

L A S T

*tahun last pakai uniform sekolah :D*
Fuhh lama gila dok update entry dekat sini . Hmm seriousy memang aku malas gila nak hadap benda ni semua . Tapi bila difikirkan balik , blog ni susah gila nak buat dulu . Takkan semudah ni aku nak deactive . Even blog ni banyak gila kenangan dengan Ex Ex aku , it's okey lah . Aku dah pun buang semua tuu . Orang dah buang kita dari hidup dia , takkan kita terhegeh-hegeh nak kutip semula dia dalam hidup kita . Dulu memang payah gila nak buang dia dalam hidup aku , but now i'm free . Dalam masa sebulan je kot aku dah boleh lupa dia . Oke now stop cakap pasal 'jantan' yang tak pernah nak hargai perempuan .
Oke first aku nak cakap , aku dah f fr fre free freed freedo freedom. Setelah 13tahun aku di alam persekolahan . banyak kenangan , banyak gelak tawa , banyak pengalaman , banyak pergaduhan , banyak manis , banyak pahit , semua tuu kita lalui sama sama . 
Mana mungkin aku boleh lupa semua kenangan gila gila kita . Walaupun cuma 2tahun kami satu kelas , aku dah rasa diorang dah macam adik beradik aku . Orang yang selalu dengar cerita aku , yang selalu marah aku , yang selalu buat aku ketawa , yang ada untuk aku , yang nasihatkan aku , yang selalu kenekan aku , dan semuanya . Aku mesti rinduuu semua nii nanti .
Rindu nak pergi kem sama sama ,

Ni first kem kami sama sama . Banyak gila kenangan time kem ni . Aku rindu nak bergurau sebelum tidur . Rindu nak makan maggi dalam bilik sama sama . Rindu nak suruh nabila yg kejutkan semua orang tidur . Thanks for being my friends , Nabila Mekna Pikaa dan Farah walaupun dua bulan lepas kita gaduh besar . Seriously , masa tuu aku rasa hidup aku tak tentu . Masa tu memang salah aku sebab aku besarkan hal yang kecil tu je . Sepatutnya aku pendam apa yang aku rasa macam tu , bukannya tweet di Twitter or else . Tapi Alhamdulillah gaduh tu tak berpanjangan . Aku happy bila kwan kawan aku dengan aku semula . Aku takkan lupa semua kenangan ni . Aku paling happy bila aku dapat semula kawan aku . Tu dah terlalu cukup untuk aku . Orang yang paling rapat dengan aku memang 4 orang tu lah . Nak nak bila kami berlima satu group study dalam kelas .

Aku pun rindu kawan kawan yang lain .











Thanks sebab banyak sangat bagi pengalaman untuk aku . Bagi aku rasa indahnya persahabatan . Bagi aku kenangan yang takkan aku lupakan . Aku rindu nak lepak bawah pokok besar tu sama sama . Aku rindu nak jalan pergi kantin sama sama . Aku rindu nak kenekan orang dalam kelas . Aku rindu nak ikut cara cikgu bercakap . Rindu nak makan dalam kelas time cikgu takde . Rindu nak tawaf sekolah bila bosan . Weh aku rinduu semua kenangan kita . Lepasni mesti buat haluan masing masing kan ? Aku mesti rindu nak main netball dan jadi wakit sekolah T.T

Next , aku rindu nak pergi sekolah dengan Si Jantung Hati ni . Tak sangka aku bertahan dengan dia sampai sekarang . Hope semua ni kekal sampai bila bila . Rindu nak dengar dia panggil nama aku dari tangga . Rindu nak tengok dia jeling jeling dekat aku time beli dekat kantin . Rindu bila dia belikan aku aiskrim Cornetto Kitkat dekat koperasi sekolah . Rindu nak balik dengan dia . Rinduu semuanya even kita cuma 7bulan dekat sekolah sama sama . Hahaha form 1-form 4 buat buat tak kenal je . Hikssss aku rindu dia nanti . Sure !

Untuk semua kawan kawan aku , Nabila Farah Mekna Pika Azra Aireen Pikah Munirah Wong LiangHui MeiQi Chong WeiChun Aisah Karimah Nazifa Ain Fahmi Shafiq Fadil Ghazali Luqman dan Azril , thanks untuk semuanya walaupun kita selalu gaduh in one class . Aku akan rindu 4Sains 2012 dan 5Sains this year. Thanks jangan lupa aku weh :*
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.