Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Semuanya


Aku rasa dah lama gila aku tak update blog ni . Seriously aku malas gila nak sign in , apatah lagi nak update . Kalau ikutkan hati nak je aku deactive blog ni , tapi sayang. Selama aku menyepi ni, banyak perkara yang terbuku kat hati aku ni . Takde tempat nak luah semuanya . Amell ? Hm dia ada , aku memang boleh luah kat dia , tapi dia tak mampu cakap apa2 . Hm hanya Allah tempat aku mengadu semuanya , tempat aku menangis , tempat aku minta kekuatan , tempat aku berlindung dan semuanya . Mungkin ada yang tahu kisah aku dengan Si M dulu tuu . Lelaki yang aku couple beberapa hari je tuh .

Masa tu 10 Februari . Dan masa tu jugak 42 hari aku dengan N clash . Malam tu , M call aku . Dia cerita tentang dia dengan Ex GF dia . Aku cuma dengar dan suka suka je . Then tiba tiba je dia ajak aku couple . Masa tuu sayang aku dekat N kuat lagi even N langsung tak layang aku , N buat tak endah je hal aku , N langsung taknak contact aku . Si M ni pulak paksa aku terima dia . Aku ni dengan terpaksa jugak , aku terima M walaupun aku sayang dekat N . Hmm rumit . Masa tuu aku ada kat KL . Macam biasa , hidup bercouple lah katakan . Dia text aku 24/7 , call aku tiap kali dia free . Dia selalu tanya aku yg aku sayang atau tak dekat dia . Aku tipuu dia , aku cakap aku sayang . Padahal aku langsung takde apa apa perasaan kat dia . Kosong ok kosong ! Aku takde niat nak mainkan dia , tapi salah dia sebab paksa aku terima .

Macam biasa , tiap tiap masa dia marah aku . Semua yang aku buat tak kena kat mata dia . Semuanya salah . Tak pernah pun on call tanpa gaduh . Dalam sehari tuu mesti ada gaduh besar . Satu je yang aku tak tahan dengan dia , tiap kali gaduh mesti maki-hamun aku . Dia ingat hati aku ni binatang ke hapee ?! Then tiap kali aku keluar , mesti tuduh aku pergi jumpa jantan dan bagi number kat jantan . MasyaAllah , aku tak pernah pun buat macam tuu . Sampaikan tahap aku ke rumah kawan perempuan pun dia maki aku macam aku ni pergi dating dengan jantan lain . Dia selalu nak marah tanpa sebab . Semua yang aku buat mesti dia anggap buruk . Aku tak tahan tiap tiap masa kena maki , kena tuduh . Macam aku ni murah sangat nak bagi number kat jantan suka suka hati . Masa aku couple dengan dia tuu , si N wechat aku dan ucap tahniah bagai .

Tapi sumpah aku cakap , masa aku couple dengan dia tuu , setiap detik aku ingat dekat si N . Aku rindu N , aku sayang N dan aku cinta N . Aku sampaikan sanggup tipu dia yang aku dah buang N dari hidup aku sebab aku takut dia tengking tengking aku dan maki hamun aku . Aku langsung tak boleh nak lupa N even aku text dan on call dengan M 24jam . Sumpah aku cakap , N tetap melekat kat hati aku . Masa N chat aku ucap tahniah , aku sampaikan tahap nak nangis sebab aku sayang N lagi . Ada jugak niat dalam hati aku ni nak mainkan perasaan semua lelaki sebab aku kecewa N tinggal aku . Tapi aku tahu , berdosa mainkan perasaan orang kan . Aku fikir panjang jugak .

Luaran memang aku senyum , memang aku ketawa , memang aku nampak bahagia , tapi dalam hati aku orang taktahu . Hati aku hancur , aku nangis tiap tiap malam . Tapi orang tak nampak . Aku rindu N sangat sangat . Aku nak sangat dia datang mintak couple dengan aku semula . Aku nak sangat undur masa kalau boleh . Sebab dulu aku terlampau bahagia . Bagi aku , N sempurna . N orang pertama buat aku bahagia sampai tahap macamni . Aku tak tahu kenapa N tinggal aku . Mungkin salah aku jugak dulu sebab selalu bandingkan dia dengan BF orang lain . Hm aku menyesal sangat . Aku rindu semua kenangan dengan dia , aku rindu dia ! 

Bila family aku lengkap satu family , aku mesti cerita tentang N . Aku suka cerita semuanya tentang N dekat family aku sebab family aku suka dengan dia . Tapi duluuu , skarang aku dengan N tak bersama dah . Aku terima semua ni . Family aku pun tertanya tanya kenapa N tinggal aku . Hmm aku takde jawapan untuk semua soalan tentang N . Banyak perkara yang aku nak luah dekat N , tapi aku takde peluang . Now aku focus nak sambung belajar memandangkan result SPM aku tak oke . Mana lah tahu kot kot lepas dapat kerja nanti dia datang rumah aku hantar pinangan . Hahahaha aku rindu mu , Sumpah aku rindu mu . Banyak benda orang tak tahu dan aku tak mampu nak luah kat sini . Aku luah apa yang termampu je . Hihi hope N bahagia sebab aku boleh tumpang kebahagiaan dia .
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.