Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

7teen years old -__-v

hoihoi . sapee kat sane ? Azyani di sini . lame kan kan kan aku tak update blog muchy aku nih . hadoii , rindu aku lettew #oke, perasan japp ^^


tengok tuu tuu tuu . budak yang masih tak sedar diri yg SPM setahun lagy . aiseman, kejapp je umor aku dah nak masok 17 tahun . masih terlompat-lompat macam budak 7 tahun . harhar -__- . oke, abaikan .

start 1 Januari 2013, aku mungkin jarang online Facebook, Twitter dan Blog muchyy ni. almaklumlah, SPM sekali seumur hidup . Kan ? untunglaa bebudak Form 1, boleh seronok2 lagik . btw, aku mesti dapat result yg Double Triple Terbaik . InsyaAllah, Amin :)

2013, aku dah tak boleh ponteng kelas math . aku dah tak boleh tidur dalam makmal Bio . aku dah tak boleh masuk lambat kelas Fizik dan Add Math . aku dah tak boleh lepak bawah pokok besar lama2 . aku dah tak boleh usik orang lagi . aku dah tak boleh borak2 kelas Sejarah . aku dah tak boleh ponteng sekolah . kehadiran aku mesti 100% . aku mesti struggle DoubleTriple Wow gituh .

2013, aku kene kurangkan bermain . tapii BolaJaring tetap di hati . kurangkan date dengan si Ayzam tuu . hihi :D aku kene date dengan BukuLatihan bukan MukaBuku ;)  2013 jugak aku mesti datang sekolah awal . bukan time orang baca doa aku masih dekat pintu pagar . kene study betul2 ., bukan mengutuk dengan kawan2 . hehee :)

keputusan exam akhir tahun form 4 ni tak memuaskan pun :( tapi mungkin dengan result camtu aku akan bersungguh-sungguh . Insyaallah , kalau berusaha mesti berjaya kan . tapi dengan keredhaan Allah S.W.T la kan . semoga Allah redha pembelajaran aku . hihi ;)


2013 , aku takkan kutuk2 cikgu lagi . aku takkan amek kesah dah kalau orang salah cakap . hihi , aku pantang orang salah cakap sikit, teros gelak sampai tergolek-golek atas lantai . aku akan hormat semua cikgu walaupun aku kurenggg suka dia :3

aku doakan semoga rakan2 seperjuangan aku berjaya . kita Study same2, kita akan masuk Universiti same2 . kan kawan ? aku harap kita dapat 9A+ dalam SPM 2013 nanti walaupun form 4 perangai kita tersangat terok . Insyaalah . kita buktikan kat orang sekeliling kita oke <3

BAHASA MELAYU - BAHASA INGGERIS -  SEJARAH - PEND AGAMA ISLAM - MATEMATIK - MATEMATIK TAMBAHAN - BIOLOGI - KIMIA - FIZIK
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.