Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

hati dan perasaan

Bismillahilrahmanirrahim . Assalamualaikum readers . terasa rajen lah pulak nak update post ni . jari dan keyboard dah bersatu . weuweu :D

sejak dua tiga menjak ni kan , aku selalu rasa keseorangan . oh well , aku memang ada boyfie . tapi kekadang rasa macam takde je . kekadang kan , aku taktahu nak luah kat sape problem aku . dan kekadang aku terpaksa pendam dalam hati even hati sangat2 terluka . Right ? senyum jelah yg mampu . but smile doesn't mean that we are happy #oke,speaking japp ^^


see , macam budak comel tuuu . sorang2 jee . mungkin post aku ni akan buat sesetengah pihak terkecil aku . tapi aku nak kau, kau dan kau paham aku . aku dah taktahu nak luah kat sape . if aku luah kat ayzam, ayzam akan marah aku balek . seolah-olah bende kecil dibesar-besarkan . tapi dia kena paham, yg hati perempuan lembut macam sutera . kekadang hal kecil pun buat perempuan sedih . if hal kecil tuu dapat diluahkan dekat sape2, mungkin perempuan akan rasa sedikit bebas dari tanggung semua masalah . tapi ayzam akan cakap yg aku ni berfikiran singkat lah, bodoh la and blablabla #oke,merapu sikit :/

aku taknak dah nanges2 macam aku ni lemah . tapi aku tak mampu buat Fake Smile macam orang laen . aku mungkin nampak kasar pada luaran , tapi hati aku sama macam perempuan laen . aku rela korbankan perasaan aku , tapi sampai bila aku kene tipu diri aku sendiri . aku bukannya mintak simpati sape2 dengan cara tulis post ni , tapi aku cuma ada blog ni . dialah tempat aku luah segalanya .


kadang2 ayzam romantik sangat . time tuuuu aku rasa aku lah orang yg paling bahagia . tapi semua tuu kejap2 jee . memanglah aku dengan dia jarang gaduh , tapi dia banyak buat kesilapan dan aku still maafkan dia . sebab apa ? sebab aku sayang ayzam . orang cakap, cemburu tanda sayang . tapi zaman sekarang, bila cemburu tentu pasangan akan marah . bila boyfie dah berbaek dengan pepuan laen , bila si awek ni cemburu mulalah bagi beribu alasan . kawan lah , BFF lah , saje nak tambahkan kawan lah . tapi takboleh ke sekadar berkawan ? bukan bergurau entah pape . Ohh , cemburu itu fitrah laa sayang :*


Ohh kay, let's be happy . kan ? tapi seriously aku cakap , aku kalau dah sayang orang, aku akan sayang sepenuh hati aku . bukannya aku nak cakap yg ayzam tak setia, tapi dia suka layan ramai perempuan . yee aku tahu yg dia bukan milik aku lagi , tapi dia kan tahu yg aku cemburu . bila aku sentap, mulalah dia bekup perempuan laen . kenapa payah sangat dia nak bekup aku ? berkecai hati . bukan sekali dua dia buat aku macam ni, tapi dah tersangat banyak kali . ramai yg cakap kat aku yg aku ni bodoh , boyfie baek ngan pepuan laen aku still buat taktahu . tapi aku tak kuat nak bagitau ayzam yg aku cemburu . sebab bila aku bagitau dia, dia akan marah aku balek dan automatik akan bekup pepuan laen . sebab tuu aku diam jee . takde faedah aku nak gaduh2 .

kalaulah satu hari nanti dia jatuh cinta kat pepuan laen , aku tak salahkan dia . tapi aku akan salahkan diri aku sendiri . aku tahu aku tak sempurna . tapi aku cuba jadikan hubungan aku sempurna dengan apa yg aku ada , apa yg aku mampu buat . aku nak sangat naek ke jinjang pelamin dengan dia , tapi entahlah tercapai atau tak . aku dah letih nak tanggung semua ni . aku harap dia FAHAM !


kekadang kan , aku rasa aku dah macam orang ketiga . aku tak kuat dengan keadaan macam ni . aku teringin sangat nak tengok ayzam dengar masalah aku, ayzam tahu perasaan aku, cuba tenangkan aku . tapi mungkin aku boleh berangan jee . kekadang aku rasa aku dah fed up dengan hubungan ni . walaupun dah terlalu banyak dia sakitkan hati aku , kasih sayang dan cinta aku kat dia tak pernah berkurang walaupun sedikit .


haritu dia ada gitau aku pasal ex dia . rupa-rupanya dia masih sayangkan ex dia . tapi masa tuu aku senyum . tapi dalan hati aku , Ya Allah hancurnya perasaan ni . aku cuba jadi tenang dan malam tuu aku berjaya . aku berjaya tenangkan diri aku . sape tak sedih kan bila terpaksa kongsi kasih-sayang dengan orang laen . and now aku cuba cari ex dia untuk satukan semula cinta dia . memang ni kerja paling bodoh , tapi kalau kita sayangkan dia, kita rela lepaskan dia demi kebahagiaan dia . aku harap aku dapat jumpa cari Facebook ex dia . Amin :')

aku tak kisah kalau terpaksa hidup single lepas ni , sekurang-kurangnya ayzam bahagia . aku just nak buat yg terbaek untuk SPM ni je . dan aku tahu yg aku tak keseorangan . Family aku still ada untuk aku . 


mulai harini , aku kena yakin dengan hubungan aku . jika ada jodoh , tak ke mana . tapi aku tetap sayang ayzam sampai bila2 . aku kena jadi kuat sebab aku tahu ayzam tetap ada untuk aku walaupun dia terlalu baran . aku kena senyum setiap kali ada masalah sebab senyum adalah penawar segalanya :)

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.