Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Oh Laa Laa

Assalamualaikum kepada rakan seagama aku dan Hai kepada yg non-muslim .

harini aku nak cerita dua perkara . yang dah terjadi dengan yang akan terjadi . 


First : semalam aku call ayzam . almaklumlah , call free lah katakan . hihi , gayut punya gayut sampailah tengah lewat malam . Malam Masih Mudaa ^^ . aku pun tercakaplah pasal nyanyi2 nih . then ayzam suruh aku nyanyi . Omaigod, menyesal aku cakap pasal menyanyi . seumur hidup aku , aku tak pernah nyanyi depan kawan2 aku and boyfriend aku termasuklah Ex aku . 

aku puas dah cari alasan , tapi dia still paksa aku nyanyi . dulu kan , aku pernah nangis sebab ex aku paksa aku nyanyi . aku taknak perkara yg sama terjadi lagi . tapi ayzam cakap, kalau aku sayangkan dia aku nyanyi . camane nii . aku memang tak pernah dan tak akan pernah nyanyi depan orang . aku kalau nyanyi pun dalam bilik air . suara aku memang hancor . aku fikir 3-4 kali jugak time tuu . ayzam nyanyi macam2 lagu and then dia suruh aku sambung , semua lagu aku cakap aku tak ingat lirik . padahal aku tahu je . hahaha tipu sunat . 


last2 aku nyanyi jugak . tapi time tuu , memang biru lah muka aku . hahaha . duduk dalam selimut, tutup muka dengan bantal . aku cakap kat dia yg aku malu nyanyi , dia gelak sampai pecak sound phone aku . tapi aku happy lah sebab dia cakap suara aku sedap . tapi entah betul ke tidak . wallahualam ^^

masa mula2 nyanyi tuu memang lah malu , tapi dah lama aku pulak yg melebih . hahaha . banyak gila lagu yg aku nyanyi . tapi banyak yg maen tibai jee . lupa lirik ler . hihi ^^ lagu Tercipta Untukku empat kali aku nyanyi sebab dia cakap aku nyanyi lagu tuu sedap . Aww aww *blushing.face . aku ada lah jugak nyanyi lagu Adamu,Aku Suka Dia,Untuk Dia, and blablabla . tapi lagu Untuk Dia aku nyanyi berduet woo dengan ayzam . hahaha , best gila ^^

ayzam siap tawar aku untuk jadi duet dia lagi . ayzam ada masuk contest ape entah . tapi contest tuu contest menyanyi lah , tapi contest tuu mesti berduet lelaki dan perempuan . haritu ayzam ada ajak sorang perempuan untuk jadi pasangan dia tapi perempuan tuu tak boleh sebab dia busy . ayzam try cari perempuan lain . last2 semalam dia cakap kalau tahu aku boleh menyanyi, dia tak ajak perempuan lain , dia akan ajak aku untuk duet dengan dia . HIHIHI , masuk YouTube der . tapi sumpah aku taknak . suara aku hancoooor .

tapi mungkin dia happy gila kot semalam . yelah , lepas couple satu tahun tujuh bulan lebih akhirnya baru dapat dengar aku nyanyi . hehehe , and dia ada cakap yg kalau aku nyanyi lagu Untuk Dia dengan oke and ingat lirik , dia takkan sebut lagi nama Najwa Latif . hehehe ^^ Insyaalah aku akan hafal ;P

One day maybe :*

and for the Second : takde ape2 pun actually . just nak cakap yg esok sekolah . hihihi , and this night New Year . yeahh , we're rock . mesti ada bunyi bunga api malam nim . duumm duumm duumm !

HAPPNEW YEAR

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.