Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

It's Raining Heavily



Aku rasa hujan macamni dah dekat satu bulan lebih kott . Sebabnya , masa first day aku SPM haritu pun dah start musim hujan . Gila kau jawab exam dalam keadaan hujan , dalam cuaca yang sejuk , udara yang sejuk overdose . Takpayah buka kipas langsung , natural air yaww . Masing masing semua muka mengantuk , terutama aku yang duduk betul2 barisan pintu masuk . Udara sejuk masuk straight kena aku . Gila lah

Time break paper kejap , sepatutnya study untuk next paper tapi kami kami sibuk duk cari tempat supaya tak basah . Maklumlah , depan dewan air dah naik sampai paras buku lali . Sampaikan pengawas peperiksaan terpaksa ambil kerusi panjang dah jadikan ia titi . Masa tuu serius kelakar dan memang aku takkan lupa kenangan Exam SPM ni . Kasutnya basah , Bajunya basah , tapi tetap je semangat nak exam .


Balik sekolah pun redah hujan , without payung or anything else . Gila lah berlari lari dalam hujan . Hahahaha time tu aku dah rasa macam kanak kakak ribena weh . Hahaha langsung takde perasaan malu . Aku mesti rinduu kenangan ni nanti . 

Dan sekarang ni tetap je musim hujan . Aku dekat rumah ni tengah jalankan proses menggemukkan badan . Aku dekat rumah ni kerja aku makan, minum, tidur, online, tengok tv, dan blabla . Nak keluar pergi jalan jalan hujan . Almaklumlah , aku ni kan hanya bermotor . Takde atap woi . Duduk dekat rumah jelah , dua bulan nanti proses keruskan badan lah pulok . ngehngehhhhh


Now aku boring overdose . Seharian tak dapat text dengan Najmi . Last mseg dari dia pukul 7.30 pagi takdi . Tu pun dia ucap Goodmorning je then dia terus pergi kerja . Ohh Sadlife . Sabar Azyani sabar . Nanti dia balik kerja baru boleh texting atau pun call . Aku belajar something dari ini . Belajar tahan rindu Hewwwwwww T.T

Hujannnnnnn hujannnnn dan hujannnnnn lagi . Jadi , izinkan Tuan Puteri beradu dulu yee . Nanti bangun barulah tuan puteri pergi bersiram . Hikssss bye alls :*
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.