Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Perfect Date



Harini over rajin lah . haha sampai dua post aku update harini . First of all , please tengok atas . Akhir akhir ni aku jadi minat gila dekat bebear yang super cute macamni . Aku ada lah upload gambar bear besar gila dekat wechat . Gambar tuu aku copy dari google je pun . Aku just minat , bukannya nak . Tapi dia buat suprised untuk aku . Dia bagi bebear ni . Even bebear ni kecil , aku hargai sangat . Sebab semua ni dari usaha dia . 22November, dia text aku suruh keluar depan rumah kejap sebab dia nak bagi aku makanan. Aku pun terus marah marah dia sebab selalu je nak bergurau . Sebelum tuu dia cakap dia ke kedai beli barang , sebabtu aku ingat dia bergurau. Then aku dengar bunyi motor dia . Aku pun terus capai tudung and keluar . Then dia hulur satu kotak besar yang comel sangat . Aku speechless time tu . Dia cakap dalam kotak tu ada KFC . Hahaha aku terus je tolak kotak tu . Aku pun intai lah sikit, then aku nampak something warna putih like bear .


Dia senyum je memanjang . Masa tu aku taktahu nak cakap apa , aku just senyum . Time tu aku terharu overload sampaikan menangis gembira . Dia dengan slumber text aku macam nothing happened . Aku namakan bear ni as Amell . Amell selalu teman aku tidur . Amell selalu dengar cerita aku , dan Amell jugak tempat aku lepas rindu atau tempat aku nangis bila gaduh dengan Najmi . Thanks for the suprised sayangg :')

Oke habis cerita pasal Amell . now balik kepada tajuk , Perfect Date . Dah lama aku nak satu perfect date likes orang lain . Kelmarin aku spent time dengan dia dekat 3jam je . Tapi , tulah Perfect Date kami . Memang lah aku tak kemana mana yg spesial , tapi aku rasa date kali ni berbeza . Sebelum keluar tu , aku dengan dia sama sama berjanji yg diantara kami takde yang main phone . Sebab najmi ni memang hobi dia text dengan kawan kawan . Kadang kadang sampaikan aku yg bercakap sorang sorang . Haihh Iloveyouuu heart .

First kami ke KFC . Macam biasa , kerja aku dengan dia memang makan makan dan makan . Plan asal nak ke Holawest tapi Holawest tak buka hari Sabtu . Then ingat nak ke Cakna tapi Cakna buka lewat . Jadi terpaksalah angkur dan ke KFC je . Melantak memang tak sedar diri . Takde pun gambar dekat KFC , tak sempat nak ambil sebab terlalu sibuk nak makan . Hahah time dekat KFC tu aku dah lah hampir hampir nak nangis . Gurau dia tu selalu je kasar . Dia selalu je buat aku jealous . Aku rasa tuu first time dia pujuk aku depan depan . Tapi tak lama pun , lepas tu aku tersuka tengok cara dia . iloveyou so much


Lepas kenyang dekat KFC , dia ajak aku pergi coolblog . Sebab dia dah janji , janji mesti ditunaikan kan awak ? Hehehe :P Tapi tiba tiba je tekak ni nak makan Tutti Frutti . Alang alang dah lalu kut situ , aku pun tarik lah dia masuk Tutti frutti . Hahaha beli satu je then makan sama sama . Baru aku tahu yg dia ni sweet sebenarnya . Cuma cara dia tu yang berbeza . Thanks sekali lagi . Yang paling sweet aku rasa bila dia lapkan mulut aku yang penuh dengan yogurt TF tuu . Awhhh :*


Then lepas puas dapat makan Tutti frutti , aku ajak dia ke pantai dan dia ikut je apa yang aku nak . Tengok tuu , belum apa apa lagi dia dulu yang suruh ambil gambar dia . Dekat panati pun sweet lah . Sebab dia nyanyi nyanyi, dia buat lawak sampaikan aku gelak tak ingat dunia. Dia buat muka , dia buat buat merajuk dan terpaksalah aku pujuk . hiksss berjaya buat dia okeyy . Sumpah , aku takkan lupa kenangan 30 November ni . Thanks for the perfect date 




Thanks untuk perfect date ni . Act banyak lagi gambar sebenarnya , tapi semuanya gambar main main . Harap nanti kita boleh keluar macamni lagi . Saya Sayang Awak banyak gila gila , Muhammad Najmi Asyraf Abu Bakar !
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.