Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Senyum

Hello . Haha aku sekarang melekat je dengan katil . Macam ada satu magnet yang duk tarik aku kahkah .  Musim hujan ni memang semua aktiviti aku hancor . Seriously memang kerja aku makan tidur dan online jeh . Phone sejam sekali kene charge . Haha itu memang tahap kritikal . Kadang kadang maen phone sambil charge . Nanti tak lama meletop lah battery phone tu :P
Oke entry aku kali ni pasal SENYUM . Ye kita memang harus senyum . Aku rasa orang yang tak suka senyum ni tak normal kot . Senyum ni kan sedekah . Senyuman jugak boleh mengeratkan hubungan kan . Heww aku ni pandai bercakap je . Serious , aku pun payah untuk senyum apatah lagi nak ajak berborak dengan orang yg aku langsung tak kenal . Tapi bila orang tu start cakap dengan aku , haa tahu lah macamane aku . Hiksss pemalu tuu ada lah jugak dalam diri aku ni ^^
Kadang kadang senyum ni boleh tukar mood kita . Oke aku bagi contoh , if kita ada masalah or apa apa je , for sure kita mesti sedih tak pun kita nangis dan yang paling parah kita pasti memerap dalam bilik . Oke , jika kita hadapi masalah atau dugaan and so on, dengan senyuman hati kita akan rasa sedikit lega . Dan mungkin jugak hati kita tak terluka . Kita akan jadi orang yang berfikiran positif . Apa sahaja keputusan yang kita buat mesti tak kecewakan diri kita sendiri . 
kadang kadang memang payah nak senyum bila ada masalah ni nak nak time gaduh dengan Boyriend/Girlfriend . Hihihi aku bercakap ni atas pengalaman aku sendiri . Kadang kadang kita pendam pendam dan pendam even terlalu sakitkan hati kita , kita buat fake smile bagai , tapi last last airmata confirm mengalir kan ? XD Cuba tanya diri , apa yang kita nak ? Apa yang terbaik untuk kita , Camane nak kawal mood kita , emosi kita dan blablabla

Dan aku harap apa yang aku rancang , apa yang aku nak akan membuahkan hasil . Insha Allah kalau Allah swt izin . Dan aku berharap aku akan senyum macamni sampai bila bila ^^,


Goooooooooooooooooooooooooooooooodbye !
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.